חשיפה • אבסורד: מאבטחים נטשו בתי ספר בבית שמש ועברו לירושלים

בנצי ליזרוביץ 2 Comment on חשיפה • אבסורד: מאבטחים נטשו בתי ספר בבית שמש ועברו לירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתיחות הביטחונית: בצל השביתה במערכת החינוך הירושלמית, בדרישה להשתתפות הממשלה בהוצאות האבטחה, נחשף הבוקר בתוכנית 'מדברים אקטואליה' של 'קול חי' בהגשת בצלאל קאהן כי המשטרה בחרה לקחת מאבטחים ממוסדות חינוך חרדיים בבית שמש, ולתגבר איתם את האבטחה בבתי הספר בירושלים.

הורים נזעמים שפנו לאתר 'קול חי' הביעו פליאה על ההיגיון שבהחלטה: "כמובן שאנחנו מזדהים עם מצוקתם של הירושלמים, אך האם זה הפיתרון, לקחת מאיתנו את הביטחון המינימלי של ילדינו? האם דמם של ילדי בית שמש סמוק פחות מילדי ירושלים?".

הורה אחר ביקש להדגיש: "המצב בבית שמש די מפחיד. יש בעיר אתרי בנייה עם המוני פועלים ערביים, חלק מהם נמצא בסמיכות לחיידרים ובתי ספר, להשאיר מקומות כאלו ללא אבטחה מינימלית זו פשוט הפקרות". הוא הביא כדוגמה את רחוב לוי אשכול, בו שוהים פועלים רבים לצד בית ספר בית יעקב בו לומדות 1000 תלמידות.

משטרת ישראל הגיבה לחשיפת 'קול חי': "לא מדובר בהחלטה של היום לאור המצב. מדובר בעבודת מטה של למעלה משנה בתיאום ובשיתוף פעולה מלא של המשרד לבט"פ ועיריית בית שמש. מאחר שרצו להגדיל את אפקט האבטחה בכלל מוסדות החינוך בבית שמש אזי במקומות מסוימים המירו תקנים והחליפו את זה בניידות אבטחת מוסדות חינוך שמפטרלות כל הזמן במוסדות החינוך הללו. חשוב לציין שהכל נעשה בעבודת תיאום מלא עם קב"ט העירייה והעירייה עצמה ועם המשרד לבט"פ".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    איזה מין טענה זה ש"הכל נעשה בתיאום עם העיריה"???

  2. 1

    אהלן וסהלן.
    תודה רבה לכם רדיו קול חי על ההכוונה והמיקום המדויק למקום הלא ממוגן שלכם.

    אני (היתי יכול להיות) פועל בנין בבית שמש. רציתי לפרנס את משפחתי בכבוד ובחוקיות. רציתי לבנות לכם דירות לשכונות החרדיות.

    עכשיו כל השכונה מצביעים עלי, מקללים אותי ומביכים אותי ברבים.
    חשבתי שהיהודים החרדים דואגים לאנשי שלומם בכל מחיר. עכשיו אני רואה שאתם אותה תת-רמה ויפי נפש כמו הערוצים השמאלניים החילוניים מתל אביב.